Ana içeriğe atla

Smile (2018) Çin Dizisi - Sm:)e Çin Dizisi Türkçe Altyazı

 
Merhaba arkadaşlar! Sizlere çevirmeye başladığım ilk dizinin Smile adlı Çin dizisi olduğunu mutlulukla duyuruyorum. Bölümler çevrildikçe bu yayında paylaşılacaktır. 


DİZİ KONUSU


Shu Zhan popüler bir süperstardır, ancak insanlar onun insanlarla cilt temasından korkmasına neden olan bir sendromu olduğunu bilmez. Xiao Xing ile tanıştığında ise her şey değişir.

Dizi Türü: Romantik

Çeviri Durumu: Devam Ediyor

NOT: İnternette sadece 13 bölümü bulunmakta. Devamı ne zaman yayınlanır, yayınlanacak mı bilmiyorum :(


OYUNCULAR

Li Wen Han (UNİQ adlı G.Kore grubu üyesi)- Shu Han
Du Bella- Xiao Xing 

Yorumlar

  1. 2.bölümü nerden nasıl izldyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavyan drama pazartesi ve sali yeni bolumler:)

      Sil
  2. 2.bölümün çevirisi ne zmn yayınlanıcak

    YanıtlaSil
  3. 2.bölüm gelsin lütfen

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Ne zaman yeni bölüm gelecek acaba

    YanıtlaSil
  6. 2.bölüm yokmu lütfen bisi yardım etsin

    YanıtlaSil
  7. 3.bolum ne zaman gelecek admin

    YanıtlaSil
  8. arkadaslar asyariuma abone olun o kadar ugrasiyorlar ceviri icin.

    YanıtlaSil
  9. ben buldum 24 bölüm var ama ingilizce :(

    YanıtlaSil
  10. 3. bölüm ne zmn gelecek ?




    YanıtlaSil
  11. Çevrilen bölümlere nerden baka biliriz

    YanıtlaSil
  12. Bizi Ne Hakla Bekletiyorsunuz Allah Aşkına? 3 Bölümü Çevirmek bu Kadarmı Zor Olur Ya Kaç Aydır Bekliyoruz Be Sizi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilerek bekletmiyorum, kendi isteğimle 'Yav beklesinler ya ahahah' diyerek de bekletmiyorum. Ben üniversiteye hazırlanan, günün yedi saatini dershanede geçiren, geceleri teleperformansta çalışan biriyim. Allah aşkına beni de düşünün. Günün on yedi- on dokuz saatim size söylediğim şekilde geçiyor. Bir bölümü çevirmem, alt yazıyı gömmem tamı tamına üç-dört saatimi alıyor. Bu blogu açıp çevirmeye başladığımda yaz tatiliydi ve doğal olarak boştum, hiçbir işim yoktu. Annem sağlıklıydı. Elimden gelen en yakın tarihte bölümü paylaşacağım. Benim dışımda siteye bakan biri olsa inan beklemeyceksiniz ama para teklif etmeme rağmen kimse çıkmadı. Anlayışınızı bekliyorum.

      Sil
  13. 3. Bölümü nerden izleyebilirim acil cevap verir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üçüncü bölüm henüz çevirilmedi. Üzgünüm :(

      Sil
  14. Kızlar ben asya dizilerini Tayvan drama dan izliyorum çevirisi güzel oradan izlemenizi tavsiye ederim bu diziyide pazartesi salı çeviriyorlar 6 bölüm çevrildi şu an.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kusura bakmazsanız birşey sorucam bu siteyi bulamadım ben her hafta çıkarırlarsa haftaya 9. bölümü çıkartmış olurlar dimi linkini koyabilirseniz koyarmısınız buraya

      Sil
    2. Şey Tayvan dramada gerçekten pazartesi salı çeviriyolar bu diziyi şuan sadece 12 bölümü var yani bu hafta 13. Bolum gelirmi

      Sil
  15. http://www.tayvan-drama.com/series/380/Smile

    YanıtlaSil
  16. tayvan-drama.com

    YanıtlaSil
  17. http://www.tayvan-drama.com

    YanıtlaSil
  18. Beceremedim aliba atmayı ama (Tayvan Drama )yazınca direk çılıyor bende sizde neden çıkmadı anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba gerçekten pazartesi salı bu dizi çeviriliyormu Tayvan dramada şuan 12 bolumvar Tayvan dramada yani pazartesi ve salı 13. Bölümü gelirmi

      Sil
  19. 10.bölüm var mı lütfen yaaa dünden beri 10.bölümü arıyorum

    YanıtlaSil
  20. Bu diziyi yeni gördüm ve gerçekten çok güzel lütfen 10.bölüm varsa linki atar mısınızz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Smile 2. Bölüm Türkçe Altyazılı İzle- Sm:)e 2. Bölüm Türkçe Altyazılı

Hepinize merhaba ben MinJennie. İlk çeviriyi bloga attıktan sonra bir ay boyunca izleyen olacak mı diye bekledim ancak kimse gelmedi. Bu da beni üzmüştü açıkçası. İki gün önce bloga girdim ve büyük bir ziyaretçi akımının bloguma geldiğini gördüm. Birkaç yorum da vardı. Hepinize desteğinden dolayı teşekkür ederim. Çeviriler iki günde bir gelecek. Yani haftada tam üç bölüm. O yüzden blogu takip etmeyi unutmayın. İşte 2. Bölüm linki. İyi seyirler <3 :  https://ok.ru/video/1005621938735

ÇEVİRMEN ALIMI!

Yazıma hepinizden özür dileyerek başlıyorum. Smile dizisine her iki günde bir bölüm gelecek dememe rağmen yetiştiremiyorum. Çünkü bu sene üniversite sınavına tekrar hazırlanıyorum ve kaldığım yerde internet yok. İnanın her gün aklımdasınız. Bu yüzden çevirmen almaya karar verdim. Şartlar; İngilizce bilmek, 16 yaşından küçük olmamak, bol vakti olması ve Movie Maker kullanabilmek. Ücret tahsil edebilir miyim bilmiyorum çünkü dershaneye giden bir insanım. Ama eğer blog reklam almaya başlarsa elde edilen parayı çevirmenlerle paylaşabilirim. Ama kesin değil reklam konusu da. Lütfen sizlerden de sabırlı olmanızı diliyorum. Teşekkür ederim <3